1. december 2020

To nye ansættelser i centret

ANSÆTTELSE

1. december byder Center for Holdspil og Sundhed velkommen til to nye ansættelser: Line Kremmer Pedersen og Signe Engdal Larsen.

Det er to velkendte ansigter, der tirsdag den 1. december tiltræder i nye stillinger i Center for Holdspil og Sundhed.

Line Kremmer Pedersen er ansat som ny udviklings- og implementeringskonsulent, imens Signe Engdal Larsen tiltræder som ny ph.d.-studerende.

Begge har allerede et indgående kendskab til både CHS og Institut for Idræt og Ernæring.

Line var inden sin barsel ansat som videnskabelig assistent i centret samt i sektionen Idræt, individ og samfund på Institut for Idræt og Ernæring. Signe læste sin kandidat på Institut for Idræt og Ernæring og har det sidste års tid været ansat i et barselsvikariat som udviklingskonsulent i centret.

Line Kremmer Pedersen

Titel: Udviklings- og implementeringskonsulent

Uddannelse: Cand.scient. humanistisk-samfundsvidenskabelig idrætsvidenskab, sidefag i psykologi

”Jeg kommer til at arbejde sammen med kommuner og idrættens organisationer om at udvikle og implementere holdspil og andre former for fysisk aktivitet.

Jeg glæder mig til at omsætte centrets viden i praksis, igangsætte nye og spændende samarbejder og i sidste ende få flere til at opleve glæden ved at bevæge sig.”

Besøg Lines LinkedIn-profil her.

Signe Engdal Larsen

Titel: Ph.d.-studerende

Uddannelse: Cand.scient. i idræt med kandidatspeciale inden for humanistisk samfundsvidenskabelig idrætsvidenskab

”Min ph.d. kommer til at handle om implementering af samarbejder mellem kommuner og idrætsforeninger. Dels det idrætssociologiske og idrætspolitiske aspekt af samarbejdet mellem de to sektorer, og dels hvordan idrætsforeninger kan være en ramme for fællesskab, sociale relationer og inklusion af nye målgrupper.

Jeg glæder mig til at kunne gå i dybden med fagområdet og være med til at skabe bedre relationer mellem to sektorer, der kan optimere danskernes træningsrutiner og dermed deres hverdag.”

Besøg Signes LinkedIn-profil her.